BCNU gaz berbat bişey bn hastane yemeklerini yemediğim için dışardan söyledik çok gazlı şeyler yedim sanırım ağlaya ağlaya çıkardım gazımı yoksa 1 gece daha kalacaktık ama ilk sezeryan ı’m sanki daha kolay geçmişti yani tuplerimi baglatmadıgıma pişman oldum