Mavispembis1_ mecbur hazırız :) bende sezeryan stresi var biraz ama kızıma kavuşacağım için mutluyum da çok. Bir de son 6 haftam zor geçti biraz, kalça ve bacakta ağrılarım var zor yürüyorum. Onlar da geçecek diye mutluluk ve tatlı bir heyecan ağır basıyor diyelim :)