Hande_tn sağolun inşallah hepimizin kolay olur. Benim son 6 haftadır kalçadan bacağa vuran bir ağrı var. Yürümekte baya zorlanıyorum. Evden çıkamıyorum, çok kısa mesafe yürüyebiliyorum.Fizik tedavi filan da oldum ama geçmedi. Sakrolit dedi doktor, bazı gebelerde hormonlar ve rahimdeki ağırlıktan dolayı olabiliyormuş. Anestezi uzmanı zor yürüdüğümü görünce belde bir komplikasyon varsa spinal riskli dedi. Doktorum bir şey olmaz dedi ama anestezi uzmanı risk almak istemiyor. Aslında belimde bir ağrı yok.
Ben de kabul ettim mecbur