Kardelen1010 35. Haftada aldım günümü. Önce doktor kontrolüne gidiyorsunuz size bir kapıt veriyor onunla beraber kan idrar ekg ve nst çekiliyorsunuz. Sonra o gün o sonuçlar çıkıyor ertesi sabah 7 de anestezi bölümüne gidip sıra alıyorsunuz orda numaramatikten. Sonra saat 8 gibi geliyor çalışanlar, o numarayla sizi alıp kayıt yapıp tekrar anestezi için sıra ve dosyalarınızı veriyorlar. O dosyalarınız ve sonuçlarınız ile anestezi uzmanı görüyor sizi bazı sorular soruyor, sonra o belge ile kadın doğum bölümünde ameliyat günü alma odasına gidiyorsunuz ve ordan tarih alıyorsunuz. 38+6 ya verdiler bana gün.