Madamminia eymanurAykutTademir benim bebiş de kanalda ama hala çok hareketli.Kanala girmiş ama ilerlemeyebilir dedi doktor.Doğumu başlatacak bir sancı yok ama :(
Madamminia Burcumom benim en az 60 diğerleri 100 kasılmalarım çok sık ama bende de hiç sancı hissi yok.Zaten doğum da başlamıyor 🤷🏼♀️ Sezaryene doğru gidiyoruz galiba 🤰🏼
Madamminia CansuCaTurkmen benim de kasılmalar hep yalancı hem de 10 dk da bir.Ben de yürüyorum ama bir işe yaramadı :(
Madamminia CansuCaTurkmen doğum başlıycak anlamıycam diye korkuyorum artık sürekli kasılma var zaten :)
Madamminia Burcumom amiiin hepimize inşallah.Ben sezaryenden korkuyorum ameliyat gibi geliyor.Normalden daha az korkuyorum galiba ondan normal istiyorum bakalım nolcak benim istememle de olmuyor ki :))