kızlar benim anneannemin doğumları hep çok zor olmuş annemin dediğine göre bu biraz anneden geçermiş o da korkusundan 2 çocuğunu da sezeryan doğurmuş hatta beni 36 yaşında doğurmuş çok genç değilmiş yani ama acısını nasıl atlattığını bile çok hatırlamıyor geçti gitti çok kötü değildi hatırlamıyorum bile diyor. bana sürekli sezeryan öneriyor çok daha kolay olur senin için diyor.
ben arada normal doğum düşünüyorum biraz aradayım ama geçen hafta 30 haftalıkken ultrasona girdim kafası 33 haftalıkla uyumlu çıktı bu sebeple de normal doğumdan korkuyorum açıkçası kafası büyük bebekler daha zor doğuyormuş diye duydum. ayrıca sonuçta 27 yaşındayım gencim vajina bölgemin yırtılıp deforme olmasını da istemem, sezeryan ameliyat olduğu için ondan da korkuyorum ama kafam çok karışık, muhtemelen özelde doğurucam doktor değiştirmeyi düşünüyorum doktorum ne dicek ona bakıcam ama normalden her an uzaklaşıyorum gibi.