Serfiraz çok şaşırdım gerçekten ilk defa duydum çünkü bana sakın ıkınma dedi ebe 1 cm açılman var dedi ve eve gönderdi yolda ıkındım ve ıkınırken sancımın azaldığını farkettim eve gittim evde sancı geldikçe ıkındım suyum geldi ve birden ıkınmamı tutamaz hale geldim hastaneye tekrar gittiğimde 8 cm olduğunu öğrendim ve bu 1 saat içinde oldu sonra nstye bağlandım 5 dakika sonra çatala hemen geldi bebişim tabi o saate kadar ıknmadan geçen 16 saatimi saymıyorum çok kötüydü benim için tam açılma olduktan sonra 3 kez ıkındım