annebebek16 benimde doktorum tam tersi sezaryen yanlısıydı. Normal doğum istiyorum deyince söz bakalım bağırıp çağırmayacagına kocanın yanında demişti😂😂 bende inanılmaz geriliyordum bebek kilo aldıkça , doğum yaptıktan sonra gercekten kilonun çok aşırı olmadıkça bir önemi olmadığını düşünmeye başladım. Zaten kafası geçtikten sonra bitiyor. Ama gönlünüzden geçen nasıl bir doğumsa kesinlikle o yolda ilerleyin . Ben başka bir kadın doğumcuya ‘ ya gerçekten herkes bağırıyor mu diye sordum , evet dedi 😂 sonra eşimle başbaşa kalınca “ ya bu da çok abartıyor , ben video izliyorum gayette gıık demeden doğuranlar var” diye doktor sözü aşağılamışlığım var 😂😂
Benim annem çalıştığı için bakmaya gelemezdi. Bu yüzden ben normal doğum yapmak istedim çok şükür rabbim nasip etti. Hastaneye sabah 9 da yatış yaptım bikaç saate bebeğim doğdu ve aynı gün çıkış yaptım. Kesi vs olmadığı için sanırım gerçekten çok kolay oldu. 2. Gün sandalyede oturup misafir ağırlamaya başlamıştım 😅 normal doğum yapıp iyileşme süreci uzun süren de var , sezaryen olup hemen iyileşen de. Sürecinizi başkasının karar vermemesi sonrasında onu/bunu dinledim keşke dinlemeseydim dememek adına önemli bence 😊