Ssraa GamzeCan 28den sonra mı düzenleri takip etmek gerekir acaba? Biz 23olacağız da bazen hiç hissetmiyorum bazen aşırı falan bunun şuan bir önemi yok mu
Ssraa Nil_19 elini koyduğunda durabilir ama😁 bazen ürküyorlar sanırım ben ellemediğimde fıkır fıkır elimi koyayım dediğimde bi duraksıyor😁
Ssraa GamzeCan peki bunun normali nasıl olmalıdır yani günlük hareket sayısı falan mı olmalı nasıl takip ederim☺️
GamzeCan Nil_19 kıyamam yaa bende öyleydim bide birine göstermek istediğimde falan aslaaa hareket etmezdi bekleyince olmuyor😂
Benimisteo Nil_19 birinciyi 22 de hissettim ikinciyi 15 te. Hissetmemen normal. Bide kilolumusun? Bazen o yuzden de gec hissedebiliyosun
Nil_19 Benimisteo Yok canım değilim hatta en son kontrolde doktor zayıf olduğun için net görebiliyorum detaylı için 21. Haftayı beklemeye gerek yok bile dedi
Hhhzzzlll3545 Nil_19 aminn canimevett vallaa canindan bi parkca karnin da kipir kipr gercekten coook guzel bi duyguu sag saglim kucagimiza alalimdaa 😊
esractn Nil_19 ikizlerime hamileyim🙏🏻 20.haftaya girdiğimde bi bebeğimi hissetmeye başladım, 21.haftama girdim simdi dün de diğer bebeğimi hissetmeye başladım 🙏🏻🤲🏻
Zeymuh Nil_19 canım normal ben 22 haftalık hamileyim bu haftadan hiss ediyorum 3 cü hamileliyim .bu haftalarda hafif his ediliyor en güzeli 6 ayda his ediliyor☺️
Zgekomur Nil_19 hiç korkma içini ferah tut güzel düşün güzel olsun 🙏🏼 Sağlıkla alacaksın yavrunu kucağına 👼🏼