Nil_19 canim korkma banada 3. Ayda hissedersin dedi cogu kisi zayifim bide 4 ay oldu yok 4,5 oldu yok doktora sordum bu ayda hossedilmez zaten dedi. 21. Haftada hissetmeye basladim 5. Ay gibi yani o yuzden korkma. Hareket ettimi bebek oldugunu hemen anlicaksin zaten. Bende acaba hareket ediyo benmi bagirsak harrketiyle falan karistiriyorum diyodum ama oyle degilmis ☺️ Bi gun uzaniyodum birden tekme atti ve anladim bu bagirsak hareketi kesinlikle olamaz dedim 😍 sabret az zamanin kalmis sende hissetceksin 👍🏻