selam kizlar ben teste adetin 14gununde basladim 6ekim doktor randovum vardi doktor yumurtan 15mm buyumus dedi eve geldikten sora havuc kuru incir falan yemeye basladim sizce catlamis ola bilirmi yoksa catlamadan kuculmus ola bilirmi bir bakarmisiniz lutfen