superstar_00 Cimcime30 O bana demişti ki yumurtlamadan 17. gün sonra yap dün yumırtlamanın 13.günüydü o yüzden atmadım şimdi attım.
superstar_00 Cimcime30 Evet canım benim testlere güvenim kalmadı ovülasyon testi almıştım onun yanında göndermişlerdi iki tane eksra almadım bundan sonra adet gecikmesini bekleyeceğim.
Cimcime30 superstar_00 en guzelı valla Bnde yaptım yaptım en son pazartesi yaptım bıraktım gecıkme en guzelıymıs