mrvbsr @cakirbebek Valla çok şükür gayet iyi hissediyorum kendimi 35 haftalığım sona yaklaştım heyecan,mutluluk,tedirginlik hepsini yaşıyorum şu sıra🥲🥹
happyjelibon06 EsoMom_ her şeyini hallettiniz mi ben her şeyini süslerini de yaptırdım ama temizleme işini yapmadım
EsoMom_ happyjelibon06 valla daha bişey yapmadım isimli hastane çıkışlarını anca sipariş verdim hafta içi kargolarım gelsin başlarım çanta yapmaya 34. Haftada da beşiğini kurarım artık dolabını tamamen hazırlarım 🥰🥰🥰🥰🥰 sen
happyjelibon06 EsoMom_ ben isimli almadım her şeyi hazır benim sadece kendime bir şey almadım gecelik, göğüs kalkanı ve kremi falan eksik
EsoMom_ happyjelibon06 bizde görümcem almak istedi o alıyor zaten ve gecelik falan düğmeli pijama takımları daha faydalı ben göğüs kalkanı alacakken stokta bitti ondan alamadım göğüs pedi kremi almıştım pazartesi ulaşırlar elime
EsoMom_ happyjelibon06 son haftaya kadar bende başlamaz son dahtaya girince bende korku o zaman başlıyor 😀😀😀