EsoMom_ happyjelibon06 pektecrubeli sayılmam o dönemde sakinleştirici kullandığımdan neyim ne olduğunu hatırlamıyorum pek
senem0987 29+3 teyim bende başlığa Kasım anneleri yazmışsınız ama aralığın 19 una kadar bulabilir benim doğurmam sizinle de aramızda 3 gün filan var sezeryan mı olacak Kasım da sizin yoksa