ppmerlina cakirbebek ahahhshshe yemin ederim geçen gün oramda sivilce çıkmış bakamadım günlerce kaldı öyle sonra ayna karşısında öldürdüm onu 🤣🤣🤣🤣
EsoMom_ happyjelibon06 ilk dpgumunuz mu :) biz 31+6 yız siz 🥰🥰🥰 doktorum 36. Haftada gün vereceğini söyledi 37 de planladıkları için gelişimine göre hareket edecek :)
Turuncukelebek cakirbebek 28+6 bel ağrısı sırt ağrısı çok fazla öksürürken bile zorlanıyorum suyum patlicakmis gbi one doğruda egilince egilemiyorum. Birde çok çok afedersiniz popomda çok baskı hissediyorum ordan bişi çıkacakmış gibi sizde de oluyormu
cakirbebek Turuncukelebek ben 30+3 oldum ve sırtım belim çoook kötü popomda değil ama vajinada baskı hissediyorum
EsoMom_ happyjelibon06 benim de ilki ölü doğum ondan sezaryenim zaten ama normal yapma sancın varsa normal için belle derim bence önceki kaybım olmasa ben normal isterdim suankini ssvd yapardım ama zorunlu olduğu için sezaryene giricem mecbur kaçıncı haftada düşük oldu
happyjelibon06 EsoMom_ başınız sağ olsun 9. Hafta da size bir şey soracağım sizde de aşırı halsizlik var mı ben kolumu kaldıramıyorum gece uyuyamıyorum gündüz de sürekli yataktayım
EsoMom_ happyjelibon06 yerlerde sürünüyorum resmen gece geç yatıyorum sabah 9 da kalkıyorum resmen geceleri sürekli kalkmalarını saymıyorum bile sırf ağrıları fenaaa hele bebişimin kaşıkta vurması öldürüyorrr