Nihan87 Bu hafta bebiş makat gelişe döndü, 31. Haftadan sonra inşallah tekrar normal doğum pozisyonu alır. Vakit geçmiyor artık cidden.. mide yanmalarım da tam gaz devam..
ppmerlina cakirbebek ben buhranlara girip çıktım şimdi iyiyim kuzum ahahahshshs Bence de 25′i seç annesinin karnında beklesin kuzucuk 🤣🧿🌸
cakirbebek ppmerlina daha erken olabilseydi 11 i sevecektim ama oda çok erken . Kızım 06.06 doğumlu oğlumda 11.11 olsun diye ama 25.11.25 de uygun 😃
cakirbebek Sedaolmz aslında ütü yıkama falan yapıldı ama temizlik ve yıkanarak biraz kaldı en son çantayı hazırlarım ekimin sonlarında tamam işte😄
cakirbebek ppmerlina sen benim nasıl şiştiğimi bilsen hemen doğurmak isterdin. Nefes alamıyorum 23 kilo aldım 😃
ppmerlina cakirbebek ben de aşşşşşırı şişkinlik hissediyorum gaz yanma vs her şey var son haftalar daha zormuş dimi 🤣🤣🥹
hnurmi cakirbebek 33 hafta kasım başı bekliyoruz inşallah. Şuan normalim hatta güç geldi diyebilirim sanki
havakcdl-48 Merhabalar bizde bugün 30+5 iz iki gündür çok kötü hastayım ve öksürük den oluyorum resmen öksürmekten ciğerlerim ve karnımın ust kısmı çok ağrıyor. Sizin önerebileceğiniz birsey varmi acaba
cakirbebek havakcdl-48 çok geçmiş olsun canım. İlaç harici bal süt vs yapabilirsin. Birde bal ile sarımsak yapıyorlar birde boğaz spreyi hamilelerin kullanabildiği
cakirbebek ppmerlina tabi canım hareket kısıklığı nefes. Birşey yapmak istiyorsun göbeğin izin vermiyor yani zor şeyler Allah kolaylık versin
Elifsemra cakirbebek 32+1😊😊 sırt ağrım var kasıklarım bacaklarım fena benimde bazen oturduğum yerden kalkamıyorum bile baskı da çok halbuki cok kilo almadım ama
ppmerlina cakirbebek ahahhshshe yemin ederim geçen gün oramda sivilce çıkmış bakamadım günlerce kaldı öyle sonra ayna karşısında öldürdüm onu 🤣🤣🤣🤣