Berlibusra Kızlar doğum süreçlerinizide buraya yazarsanız ilk defa doğum yapacak arkadaşlara yardımcı olunur. Ekim kasım anneleri 😊
Solmaz-Papatya Berlibusra Şafak 55 gün ama Serklajlıyım riskli gebelik heran herşey olabilir Rabbime emanetiz🥺🤲
Berlibusra Sule1806 Evet son zamanlarda çok hızlı bir şekilde geçiyor. Sağlıkla kucağınıza alın inşaAllah 🤲
Kiraz-tasar25 Berlibusra benim de son 66 gün zaman daralıyo artık hem heyecan hem korku var bakalım hayırlısı bekliyoruz bebişimizi
Papatyaaam1 Gnypyrz evet doktor bana kızdı hatta erken daha dedı çıkar nıye korkuyorsun bu kadar dıye