umynurr Laydyg 1 gun ondesin hadi bakalim hangimiz once doguracak 🤣yok canim yavas yavas aliyorum siz naptiniz basladinizmi bittimj neler aldiniz
Laydyg umynurr başladım ağustos ayınfa ben . Bu ayda geri kalan eksikleri alıp tamamlıcam. Çoğu şeyi aldım
Gg06 aybalasmom ayhhhhh benim de 39. Acayip heyecanlı ve stresliyim. Ne olacak nasıl olacak falan diye düşünüyorum 🥹
bersah34 Mukaddes1616 yengemin bebeği 2 hafta geriden geliyordu 38. Haftada doğum yaptı bebeği 2600 doğdu şimdi kırkı çıkmak üzere 3 buçuk kilo oldu bile bişey olmaz doğunca kilo aliyolar çabuk büyüyolar
Berlibusra bersah34 benim doktor da bebeğin karın çevresi 2 hafta geriden geliyor dedi minyon tipli olucak dedi. Sağlıklı olsunda minyon tipli olması sıkıntı değil doğduktan sonra bebek kilo alıyor zaten
Miniminiminnos Berlibusra kollarımda var kaşıntı böyle sivilce gibi surekli kasindim saglikocagindaki doktor uyuz gibi dedi docent3 gittim alerji dedi ilac verdi hala geçmedi
Berlibusra Miniminiminnos anladım çok geçmiş olsun hamileliğiniz daha öncesinde varmıydı peki yoksa sonradan mı oldu içtiğiniz ilaçlardan da olabilir
Kara96 Berlibusra 44 gün kaldı artik zorlanmaya basladim 2.hamileligim o yüzden hem cocuk hem hamilelik ×2 zor geçiyor sabır modundayim şu 1 buçuk ay geçsin diye bekliyorum 🥲
Berlibusra Kara96 benimde 3.gebeliğim çok şükür şuanlık bir sıkıntı yok. Sağlıkla kavuşalım inşaAllah Âmin 🤲😊