anneoluyorummm103 Berlibusra son 87 inşallah çok bekletmez de beni 37 haftadan sonra çabucak gelsin 🥹🩵
anneoluyorummm103 raksanayusifova amin teşekkür ederim hepimizin bebeği sağ salim doğsun inşallah 🙏 🥰❤️
kelebekmum Berlibusra doktorumuz tarih verdi 15.10.2025 saat 9:20 bakalım inşallah ilk gebelik baya korku heyecan dolu o günü bekliyoruz Rabbim tüm annelere yardım etsin sağ sağlim yavrularını kucaklarına almayı nasip etsin inşallah 🩵🙏
Berlibusra Papatyaaam1 sağlıklı doğsunda doğum şekli çokta önemli değil bence zor yanları var tabiki sezeryanda bebeğin geliş şekline bağlı
Papatyaaam1 Gnypyrz ya bana da 22 haftada o tanı koyulmustu 10 mm kapatıyor dendı sonra 2 hafta sonra tekrar gıttım 21 mm olmuş dedı ama bıdaha gıtmedım normal kadın dogumcu Da uzaklaşmıştır dedı farazi konuştu
Gnypyrz Papatyaaam1 benım rahıme 3mm denildi geçen aksam kanamam oldu 1mm dedıler bu cuma tekrar kontrolum var yapışma ihtimali var perinoloji takipliyim suan
Gnypyrz Papatyaaam1 ama böyle olup yukarı çıkanda varmış burda çok kişide okudum benim henüz olmadı 31haftalık bakalım nasıl ilerleyecek süreç
Papatyaaam1 Gnypyrz evet doktor bana kızdı hatta erken daha dedı çıkar nıye korkuyorsun bu kadar dıye