Nehirto Doğum tarihimiz belli oldu Allahtan aksilik çıkmazsa 11.11.2025 saat 11: dedi doktorumuz 41 gün kaldı yani❤️
Selinaygzy27 8 gün kaldı korku heycan sevinç hepsi bir arada hepimiz inşallah sağlıklı şekilde kucağımıza alırız yavrularımızı ☺️
Gnypyrz Berlibusra uygulamaya göre 64ama plesenta prevıa oldugum için doktorlar 34 35haftalar doğuma uygundur dedi öyle olursa 1aydan az kaldı
Papatyaaam1 Gnypyrz ya bana da 22 haftada o tanı koyulmustu 10 mm kapatıyor dendı sonra 2 hafta sonra tekrar gıttım 21 mm olmuş dedı ama bıdaha gıtmedım normal kadın dogumcu Da uzaklaşmıştır dedı farazi konuştu
umynurr Laydyg 1 gun ondesin hadi bakalim hangimiz once doguracak 🤣yok canim yavas yavas aliyorum siz naptiniz basladinizmi bittimj neler aldiniz
Berlibusra Gofretinannesi gece uykuda problemim olmuyor hatta ben kendim lavabo ihtiyacım için kalkıyorum oturuyorum meyve yiyiyorum tekrardan yatıyorum
aybalasmom Mukaddes1616 anladım, ama gelişimi geride demiştin ona rağmen iyi bence, solunum konusunda bi sorun yaşamazsa belki küvöze bile almazlar. Sağlıkla doğurdum kucağımda diye post açıp haber verirsin 🙏🙏🙏
Miniginannesiiii1111 Berlibusra 33+6 46 diyor uygulama ama sezeryan olacağım için 37 gün falan kaldı büyük bir ihtimalle sağ salim inşallah ❤️