Berlibusra Benim son 60 gün. Zaman daraldı. Rabbim bebeklerimizi sağlıklı bir şekilde kucaklarımıza almayı nasip etsin inşaAllah Âmîn 🤲Kasım Aralık anneleri doğum süreciniz nasıl geçiyor
aybalasmom Berlibusra Ekim ya da kasım olacak, bol heyecanlı ne yapacağını bilmemeli geçiyor dkdjdjd son 38 gün🥲
Berlibusra Gofretinannesi gece uykuda problemim olmuyor hatta ben kendim lavabo ihtiyacım için kalkıyorum oturuyorum meyve yiyiyorum tekrardan yatıyorum
Mukaddes1616 aybalasmom benimde son 34 çok birşey yok aramızda inşallah sağlıkla almak nasip olur benim 2 hafta geriden geliyor gözüküyor birde Plesanta yaşlanması varmış morallerim 0
Gg06 aybalasmom ayhhhhh benim de 39. Acayip heyecanlı ve stresliyim. Ne olacak nasıl olacak falan diye düşünüyorum 🥹
aybalasmom Mukaddes1616 yaa geçmiş olsun. Ama kilosu yerindeyse için rahat olsun, sağlıklıdır. Sağlıkla kucağına al inşallah
aybalasmom Mukaddes1616 anladım, ama gelişimi geride demiştin ona rağmen iyi bence, solunum konusunda bi sorun yaşamazsa belki küvöze bile almazlar. Sağlıkla doğurdum kucağımda diye post açıp haber verirsin 🙏🙏🙏
bersah34 Mukaddes1616 yengemin bebeği 2 hafta geriden geliyordu 38. Haftada doğum yaptı bebeği 2600 doğdu şimdi kırkı çıkmak üzere 3 buçuk kilo oldu bile bişey olmaz doğunca kilo aliyolar çabuk büyüyolar