Esssr Zge12 aynen öyle daha kanalada girmedi paşam. Kolaylıkla doğururuz umarım. Zaman yaklaştıkça stres basıyor
Zge12 Esssr benimkinin yüzü kanaldaydı öyle dedi doktor ama bakalım inşallah kolay ve güzel doğumumuz olur kuzum
Zge12 ABC1 hatırladım kuzum emin olamadım ya benim ilk normal doğum olduğu için çatı muayenesi yapmadı bu sefer
Zge12 sesindegokyuzu ay canım benim Rabbim sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin evlatlarımızı ❤️ normal mi seninde
sesindegokyuzu Zge12 evet nasip olursa normal istiyorum suni ile başlatacak Allah sağlıkla kolaylıkla huzurla neşeyle kucağımıza almayı nasip etsin