sesindegokyuzu Zge12 evet nasip olursa normal istiyorum suni ile başlatacak Allah sağlıkla kolaylıkla huzurla neşeyle kucağımıza almayı nasip etsin
Zge12 eco1727 Allah razı olsun hayatım çok teşekkür ederim hep birlikte sağlıcakla kucağımıza alalım inşallah ❤️❤️❤️😘
Zge12 alyahanimm kuşum korkma lütfen kendini korkutma biliyorum kolay değil ama pozitif düşün güzel geçsin. Kaldı 2 günümüz ❤️
Esssr Bizim oğlan kendi gelmek istedi dün doğum gerçekleşti. Darısı bekleyenlerin başına sağlıkla kolaylıkla inşallah
Zge12 Esssr canım benim gözünüzaydın Rabbim analı babalı büyütsün ömrü bahtı güzel hayırlı ve sağlıklı bi evlat olsun sanada geçmiş olsun inşallah en kısa sürede toparlanırsın bebiş nasıl iyi mi suyun mu geldi nasıl oldu
Esssr Zge12 teşekkür ederim canım senide sağlıkcakla kolaylıkla kavuşursun inşallah. 4 cm açılma ile hastaneye gittim epidural takıldı doktor bebeğin suyunu patlattığında mukonyumlu olunca acil sezeryana alındım.
Esssr Zge12 bebek iyi çok şükür. Benimde ağrılarım var tabi hastanede ağrı kesici yapıyolar sürekli ama eve gelince biraz zor oluyo. Elbet geçecek sağlıklı olsun bebişlerde gerisi hallediliyo bir şekilde