Ciciii Hizliveofkeli elimde son 1 tane test var canım pazartesiye kadar bekliycem eğer adet olmazsam yapıcam testi çünkü test yapıp yapıp adet olmaktan sıkıldım çok üzülüyorum 🥹
VelizadAys Ciciii tekrarla bence .belki geç döllenmedir herkeste reglden önce pozitif çıkacak diye bişey yok sonuçta
28nisan Ciciii doğru söylüyorsunuz o posta bende denk gelmiştim 😂 ben 11.haftadayim benim daha yeni çıkıyor 😌
Ciciii VelizadAys bendeki de çok belirgin sayılmaz ama dikkatle bakıncada görülem bişey değil yani normal bakıncada gözüküyo ama çokda koyu değil 😂