Kızlar burda birinin postunu görmüştüm tam olarak kullanıcı adını hatırlamıyorum ama kübraydı ismi hamilelik çizgisi belirti tarzında birşey yazmıştı tam kasıktan göbek deliğine kadar çizgi vardı hatta fotoğraf atmıştı ve kan verdiğinde pozitifti yani şimdi ben kendime bakıyorum varmıydı daha önce hatırlamıyorum 😂 ama şuan aynı onunki gibi bir çizgi var ve 3 gün gecikti adetim sağ kasığımda öyle bir baskı acı bıçak saplanması var ki size anlatamam otururken bianda saplanıyo test yaptım 2 gün önce awox ama negatifti tekrarlasam net sonuç verir mi ?