Sevgiiss Akseec bence pozitif bende yaptım kaç kez başta böyle belirsiz oluyor 2-3 güne netleşiyor . Ovülasyon takip ettin mi
Akseec Sevgiiss ettim canım 14-15 pik 16-17 çatlama. Çizgi bi görünüyor bi görünmüyor gözüme değişik valla inşallah vardır
Cimcime30 Akseec belırtı var mı Asko bnm teste 8 gun kaldı sureklı ıdrara çıktım bugün belırtı mı acaba
Akseec Cimcime30 göğüs hassasiyetim aşırı var normalde bu kadar olmaz bi de kasık ağrısı var başka da bişey yok aşkım💓 çizgiyi bi görüyorum bi görmüyorum valla benimde beynim yandı inşallah vardır yoksa da hayırlısı diyorum amaaan bıktım vallahi
Akseec mercimegin_annesiii Cimcime30 Ebruli1903 Ay kızlar inşallah vardır ama bugün 12. Gün olsa bile daha koyu çıkardı bence bilmiyorum kaynanamlar bizde kana da gidemem bekliyorum kuzu kuzu inşallah pozitiftir 🥲💓
Ciciii Akseec oyyyy daha minnacıık benceeee o yüzden böyle silikkk ay hadi inşallah vardır müsait olduğun an kan ver aşkımm ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
tugbayigit55 aysegulozak kaç gün öncesinden yapılır regle beş gün varken gösterirmi acaba yarın gelexek sipariş verdimde
aysegulozak tugbayigit55 regl oncesini gostermez canim ben cok denedm gostermedi mutlaka adetinin gecikmesini bekle eger supheleniyorsan belirtiler varsa 1 tane dene negatif cikarsa digerlerini adet gecikmenden sonra denersin
tugbayigit55 aysegulozak kan verdim bugün negatif olsaydı çıkardı heralde önümüzdeki ay deneyeceğim artık 🥹
CEKAS Akseec iki gün sonra net çift çizgiyi görürsün diye tahmin ediyorum, şimdiden hayırlı olsun 🥹🙋🏼♀️
Akseec Kızlar diğer bütün testler negatif galiba ışık vurunca görünüyoya ben onu çizgi sandım sanırım hepinize teşekkür ederim dğer aya bakcaz artık 💓🌸
Ciciii Akseec adet olmadığın sürece her zaman umut vardır canım adet olmazsan testle ığraşma direk kan verrr
Hizliveofkeli Akseec diğer testler başka markaysa hala umut var. Benim awoxta silik çizgiyken prodoctor negatifti.
Akseec Ciciii ayyynen öyle yapcam canım testler beni maddi manevi yordu var yok var yok yetti canıma gecikme olursa direkt kan veririm