linsmea Akseec canım üzmek istemem ama awoxta böyle cıkarsa negatif beyaz belirgin çizgi çıkmış bende geçen aylarda yaşamıştım bunu 😢
Akseec linsmea haklısın canım her çıkan çizgide umut arıyoruz işte ama bende yapmayacağım bugün zaten canım çok sıkkındı bi de bu derdimi düşünüyorum delirmek üzereyim dediğin gibi akışına bırakıp bekleyeceğim💓
Akseec Ciciii ayyynen öyle yapcam canım testler beni maddi manevi yordu var yok var yok yetti canıma gecikme olursa direkt kan veririm
Dogproff Akseec bu testle 3 tane yaptım üçü de pozitif çıktı kan verdim negatif çıktı . Prodoctor aldım internetten çok silik bir çizgi ile 17 beta çıktı
Akseec Dogproff bana da prodoctor 2-3 defa yalancı pozitif verdi belirgin şekildeydi 1’i. Yani iyi test var ama çok iyi test yok hepimizi birileri mutlaka kandırıyor maalesef
Hizliveofkeli Akseec diğer testler başka markaysa hala umut var. Benim awoxta silik çizgiyken prodoctor negatifti.
Akseec Hizliveofkeli çizgi sabit görünmediği için canımı sıkıyor eğer olsa sadece bi yönde değil her yönde çıkardı adet günüme kadar beklerim gelmezse kan veririm artık çok yoruldum ya