Akseec Hizliveofkeli Ciciii Cimcime30 brco aysegulozak Kızlar bugün oynatmaya gerek kalmadan görünen bi çizgi var kdjdkdhd ama şeffaf yine bana negatif gibi geliyo hayırlısı diyelimmmm💫
ikizannesiiiiiiii Akseec olumlu düşün canım evet silik şekilde var rabbim gönlüne göre versin inşallah hamilesindir
aysegulozak Akseec awoxsa poztiiftir canim ben onceden denedm negatifse negatiftr bence senin var pozitif yarin kan ver bence yada bugun acilden senin yerine bende heyecanlandm hayirlisi olsun💫🫶🏻
momblog Teyzesinin küçük totolusu hadi kendini hızlıca göster bekliyoruz seniii 🥺❤️❤️❤️ bebeğim inşallah gün geçtikçe koyulaşır hep beraber seviniriz dualarım seninle🤍
Akseec momblog ayyyy inşallah vardır da gösterir teyzesiiii🥹💓 bekleyelim görelim koyulaşırsa bizimledir koyulaşmazsa nanay😂
ikizannesiiiiiiii Akseec çok silik gözüküyor ama ben bundan önve erken gebelikte yalancı pozitifi gördüm o yüzden başka marka test yap kaset test
Akseec ikizannesiiiiiiii bende hiçbirine güvenmez oldum o yüzden gecikmeyi beklicem varsa vardır yoksa adet olurum zaten
Akseec Hizliveofkeli kızzz dur ben hiç inanmıyorum kıpkırmızı çizgi görmeden asla kan vermem😂 negatif çıkknc çok ağlıyorum 3 defa yaşadım asla cesaret edemem
Akseec Hizliveofkeli 1 tane testim kaldı canım onu da 14. Gün yapayım varsa çıksın yoksa regl beklerim artık. Eczane testlerine hiç güvenemiyorum tövbe ettim resmen
Akseec aysegulozak koyulaşma görmeden vermem canım çok üzülüyorum sonra inşallah vardır çok teşekkür ederim💓🤲🏻
tugbayigit55 aysegulozak kaç gün öncesinden yapılır regle beş gün varken gösterirmi acaba yarın gelexek sipariş verdimde
btlyy Akseec awox bende kuruma çizgisi bile çıkartmadı gölge bile var canım en güvenilir test o görülmeyen şeklini atar mısın
Akseec btlyy görünmeyen fotoğrafı silmişim canım testi de attım zaten ama negatif test düşün öyleydi dün olan test
Akseec Sevgiiss 1 tane kaldı :( onu da 14. Gün yapcam bakalıö hiç pozitif hissetmiyorum inşallah vardır😀
Sevgiiss Akseec bence pozitif bende yaptım kaç kez başta böyle belirsiz oluyor 2-3 güne netleşiyor . Ovülasyon takip ettin mi