_Uykusuzanne1 8 haftalık falandı herhalde hatırlamıyorum tam. Çoğul gebelik riskli zaten tek yumurta daha da riskli tek kese tek plasenta daha çok riskli ama herkeste risk olacak diye bişey yok. Benimkiler çift kese tek plasentaydı doktor çok riskli aynı Plansetadan beslendikleri için biri diğerinden daha çok beslenip diğeri gelişmeye bilir falan demişti ama çok şükür hiçde öyle olmadı kiloları hep aynı aldılar eşit beslendiler hep. İyi düşünün iyi olsun sağlıcakla alın kucağınıza inşallah