Mervekipk doktorum en başta demişti eğer ki herşey yolunda giderse 36 da alırım tek yumurta ikizi oldukları için . Hamileliğim çok güzel geçti hiç de riskimiz falan olmadı herşey yolunda gitti çok şükür sadece 25 haftalık cıvarı vajinamda bi ağrı başladı vajina kemiğimde sanki kırıkmış gibi bebekler iyidi onlarla alakalı değildi birden çok kilo aldım zayıf ve kısa boylu biri olarak doktor ondandır dedi ve bu ağrı git gide büyüdü adım atmak yatakta sağ sola dönmek imkansız olmaya başladı gerçekten içimde bir kemik kırıkmış gibi 34 haftada artık dayanamaz hale geldim adım atmak için pantolonumun paçasından tutmak gerekiyordu ama bu ağrıdan başka da hiç bir sıkıntım yoktu 34+5 de kontrolüm vardı doktora ben dayanamıyorum artık dedim doktor da bebekler gayet iyiler onlarla alakalı bişey değil bu tamamen senin vücudunla alakalı bişey dedi ağrı kesici serum verdiler yok geçmedi sonra doktorum acı çekmene gerek yok ikizler gayet iyiler kiloları da çok iyi istersen bugün alalım dedi bugün almazsam zaten 1 hafta sonra alacağım dedi öyle konuştuk ve kabul ettim istersem bekleyebilirdim ama yürümek çok zorlaşmıştı bebekler daha durabilirdi. Ameliyattan çıktım o ağrım geçti doktorda bilemedi neden bu kadar ağrım olduğunu çünkü bebekler baya yukardaydı daha aşağı baskı falan da yapmıyorlardı