3boysmom benim doktorum yarı yolda bıraktı beni riske girmek istemedi ve ilgisizmis 3 ünite kan verildi üniversite hastanesinde bunu özel anlamamış sürekli tahlilde yaptırıyordum zaten riskim olduğu için üniveriste Hastanesi’nde devam ediyorum özel yerinde doğum yapicam hocalarına