Gulayse0233 psikolojik olarakda çöktüm ya o kadar bunaldım ki anlayan kimse yok kayın validemgil ile aram pek iyi değildi bebek olucağınınduyunca benle iyi olmaları anlamsız değil mi ben aynıyım değişen bi fiziğim eşim 2500 maaş oluyo geçim yapmak zor destekleri yok ama zararları çok 😞 çok bunaldım ben belkide plasenta stresden dolayı belkide aşağı indi