Nursemomm hocam 14. Haftada demişti doktorum bana bunu demek için erken degil mi? Ya da düşükle alakası var mı bu durumun. Yani düşük riski oluyor mu ? Doktorum arka duvarda dedi bana ama aklımdan bir türlü cıkmıyor. Daha önce 7 haftalık bi kaybım oldugu için korku oluyor. Ha suan bebek gayet iyi ama bu plesenta işi kafamı cok kurcalıyor