Zelnuray ben de öyleydim cnm ilk duyduğum zamanlar . İster istemez stres yapıyorsun ve normal hayatına da yansıyor . Öğretmenim . normalde ögrencilerime falan pek bağırmam. Ama o haftalarda sesimin yükseldiğini ve çabuk sinirlendigimi anımsıyorum. Kasıtlı yapmasan da bilinç altına yerleşiyor. Demem o ki Allah başka dert vermesin. O geçecek bişey en kötü senaryoda bile doğuma engel bir durum değil. Stres seni yer bitirir. Geçer inşallah dua et ve dr un söylediklerine dikkat et ☝ çok yorma kndini ilişki ye ara ver ayaklarını yukarı kaldırıp bekle fln...