serklaj olmadım 25 e düşerse yaparım suanlık gerek duymuyorum dedi 19 hafta oldum sadece bazen bebek sanki mesaneme çok baskı yapıyor birazda hareketli bazen makatımda da baskı hissediyorum acaba belime doğru baskı yapıp tekmelediği için mi diye düşünüyorum