7213 anladım canım yine iyi dayanmış 11 hafta ya bende de serklajdan sonra çıktı enfeksiyon iki hafta sonra tekrar verdim idrar kültürü temiz geldi bu kez ama enfeksiyon devam ediyor tabi ilkine göre azalma var bu iyi bişey mi bilemedim daha doktora gösterecem sırf enfeksiyon doğum yapıyor denilince korkuyor insan