7213
Camım Bende 2hafta önce serklaj oldum bendede aynı durum vardı sancı batma oluyor ,1hafta öncede bu sıkıntıdan dolayı kan verdim enfeksiyon falan çıkmadı demekki dikişli olunca bazen ağrı olabiliyor yada rahim büyüdükçe baskı artıyo olabilir diye düşünüyorum tabi yinede düzenli tahlil yaptırmak gerek