busratn bende serkilajliyim 5 aylık erken doğumdan sonra 14 haftada serklaj oldum şuanda 33 haftalık oldum şükür sadece 1 hafta yattım. Gerisi evde hep ayakta ve oturarak gündelik işlerimi yaparak geçti ama artık büyüdüğü için kızım fazla ayakta kalamiyorum. Hemen dikislerimle. Bı sızlama hissediyorum rahaim ağzı uzunlugum 4 cm olarak ölculdu Allah’tan uzunlugum çok iyi bizi bı sure daha idare eder inşallah 37 görüp dikişlerimin alınıp normal doğum yapmak istiyorum rabbim hepimize o haftari gösterip sağlıkla evlatlarımızı kucağımiza alalım inşallah