busratn bende 1 hafta önce 16 haftalıkken oldum şuan 17 haftadayim doktorum bol bol istirahat et dedi herkes serklajdan o kadar çok korkuyorki benimde iki bebeğimin karnimda kalpleri durdu rahim kisaliginida tesadüfen öğrendik oğrenir oğrenmezde dikiş atıldı sizden ricam şu form sayfalarındaki hikayeleri okuyup durmayın sonuçta her kes oraya kötü deneyimlerini yazıyor serklaj bebeği anne rahminde güvenle tutmak için atiliyor bebğiniz şuan gayet güvende pozitif düşünün öyle kış temizliği falan da yapayım demeyin rabbin sağ salim kavustursun bebişlerimize