Busrababuz arslansedaa insallah saglikla gelsinler havalar güzel olunca eve girmicem evden soğudum bu süreçte 😣
Busrababuz Ahsenveannesi ayy yerim onu ben 😂😂 doğsun artık Yeter annesine birazda dışarda cektirsin 😂
Busrababuz Hmyr_ygt benimde 14 unde randevum var bebeği bazen aşağıda hissediyorum acaba aynı tanıyı mı koyar zaten bunaldim sürekli yatarsam naparim bilmiyorum
Hmyr_ygt Busrababuz aşağıda olması illa erken doğacak anlamına gelmiyor canım bazı çocuk erken iniyor işte
Busrababuz Taila maşallah kuzum az kalmış senin yemin ediyorum erkekler kez askerde gün sayıyor biz her doğumda 😂😂
Busrababuz Tugbax68 ayy gittikce daha çok bunalacaksın gelsin artık diye doğumu düşünmeyeceksin bile 😂😂
Polo Busrababuz 35 deyim Canım dışarı cıkmak istiyo ama öyle üşeniorm ve hemen yoruluorm ki , ondan çıkmakta istemiyorm. Ama sıkılıom çok çıkmak ve gezmek istiyorum Yani açım ama yemek yemiyim gibi bişeyim 😀😀😀😫
Busrababuz Polo etrafimda doğum yapanlar bu zamanlar dinlen doğumdan sonra yatamayacaksın diyor ama ben yatmak istemiyorum ki bende senin gibiyim iler ki haftaliklarda daha çok ağırlaşicam galiba
Busra_bugraaa Busrababuz yok canım yaa niye doğduktan sonra sıkıntı olsun ki lohusalıkta biraz oluyor bebeğine alıştıktan sonra hepsi geçiyor İnan onun kokusu bile insana huzur veriyor
LareninAnnesi Busrababuz Evet doğsun artık kurtulayım diyorum sonra üzülüp tövbe ediyorum küvezde kalırsa sağlığına bişey olursa falan diye. Evet çok şükür az kaldı Allah sana da sabır versin