Busrababuz Makbuss Allah sağlıklı hayırlı eylesin yavrunu canım son aylar çok zor geliyor insana bide sabırsızlanıyorum artık bebeğim yanında olsun istiyorum 😊😊 böyle de uyuyamiyorum sürekli lavabo yatak arası o gelince en azından onu severim 😂😂
Makbuss Busrababuz oylede yeri geliyor onu bile ariyorsun sen stres yapma canm bir bakmissin yaninda uyuyor bebegin Rabbim sag salim versn kucaginiza zamaninda insallah
2405 Busrababuz başka yardımı dokunmuyor mu canım benimkinden allah ragzı olsun valla temizlik alışveriş herseyde yardımcı bana 🙏
Busrababuz 2405 yok valla hala benden hizmet bekliyor özellikle benden istiyor hoşuna gidiyor ona hizmet etmem yoruluyroum bende biktim
Toffy1907 Busrababuz geçer canım hepimiz öyle hissediyoruz 34 haftalık olduk bizde sanki baya uzun zamandır hamile gibiyim insan bazen gerçekten çok bunalıyor seni çok iyi anlıyorum özgürlüğüm elimden alınmış gibi hissediyorum bazen sonra minikimi düşünüp şükrediyorum☺️ Zorlu bi süreç ama geçecek
Busrababuz Toffy1907 aynen duygularım yazdıkların gibi uyuyup uyanmak ve yanimda kızım olsun istiyorum
Hatic Busrababuz aynen bunalımlardayım 34+2 olduk yatamıyorum ev üstüme üstüme geliyor artık iyice ağırlaşınca hemen yoruluyorum😞 son günler geçmiyormuş dedikler gibi sanki yıllardır hamile gibiyim😂😂 sağlıklı gelsin Bebişlerimiz inşallah 😍🐣
Busrababuz Hatic âmin inşallah ama hızlı da geçsin insan hamilelikten öncesinin rahatlığını özlüyor 😣
OmurDerman Busrababuz biraz erken olmamış mı? 33. Haftadayım iki gündür aynı hisler var benim bile erkenmiş gibi geliyor 🙄
Busrababuz OmurDerman ben hamilelikten önce çalışıyordum ve şuan evdeyim o yüzden de ister istemez çok sıkılıyorum havalar değişken istedigim gibi dışarı çıkamıyorum ki çıksada yoruluyorum bebek ağırlaştı artık doğuma 78 gün kaldı oda çok yavaş geçiyor odaklandım bekliyorum ismege gitmeyi bile düşündüm doğuma kadar
Kvldn Busrababuz beeeen ve 2 yıldır evliyim 2 yıldır hamileyim 😭😭😭😭😅 Evlendim 1 ay sonra hamile kaldım Bebegim 5 aylıkken tekrar hamile kaldım 😭
Busrababuz Kvldn Allah evlatlarını sana bagislasin bunalmıyor musun 🙂 rahat hareket etmeyi yüz üstü yatmayı en basit ozlemedin mı
arslansedaa Busrababuz bende 33 haftaligim nefes darligi yaşıyorum ev ustume geliyor sanki kıyafetler sıkıyor gibi 😔artık dogsun istiyorum
Busrababuz arslansedaa insallah saglikla gelsinler havalar güzel olunca eve girmicem evden soğudum bu süreçte 😣
Ahsenveannesi Busrababuz ohooo ben40 haftaya girdim bana sor birde😥 yurumek bile cok zorlasti kizim geceleri kuduruyor uyutmuyor dogmadi gitti
Busrababuz Ahsenveannesi ayy yerim onu ben 😂😂 doğsun artık Yeter annesine birazda dışarda cektirsin 😂
Hmyr_ygt Busrababuz canım doktorun dediği gibi yattım hiç ağır iş yapmadım evi bir kat süpürdüm yemek yaptım hepsi bu şimdi de yürüyüş yapıyorum
Busrababuz Hmyr_ygt benimde 14 unde randevum var bebeği bazen aşağıda hissediyorum acaba aynı tanıyı mı koyar zaten bunaldim sürekli yatarsam naparim bilmiyorum
Tugbax68 24+6 bir yandan doğsun artik diyorumsabırsızlanıyorum doğum aklıma gelincedegünler çabuk geçiyor diye stres yapiyorum😁😁
Busrababuz Tugbax68 ayy gittikce daha çok bunalacaksın gelsin artık diye doğumu düşünmeyeceksin bile 😂😂
Kvldn Busrababuz sadece bunları degil cok şeyi özledim ama o evladın kokusu herşeyi unutturuyor 1 yıldır kızımın gazı meme reddi kaşık reddi hastalıkları uykusuz geceleri hiç bişey gözüme gelmiyor uyudugu zaman bile özlüyorum yavrumu..