Busrababuz valla evet herkes uyu dinlen bi çok şey diyo
Evet bebek gelince zor olabilir ama bence türkler abartıyor. Elin yabancısı geliyo geziyo tozuo bebeği kendine yük olarak görmüyo.
Ben mesela tam o kafadaym, 40 ndan önce çıkıcam . Bebek arabası kanguru sling hepsini kullanıcam.
Dışarımdandan gezmemden de geri kalmıcam.
Ev 24-25 dereceyken bebeği lahana gibi giydirmek memleketimizin kadınlarının bebeğe karşı bakış açısı 😀
Ne kendilerini ne bebeği bi salmıyolar.