Busrababuz Valla ben de böyle bi post açacaktım geçen. Ben de çok sıkıldım. Tamam çok güzel birşey ama tek güzel yanı içinde bir can daha olması bebeğini taşımak. Onun dışında çekilir çile değil. Özellikle üçüncü trimester berbat bişey. Ne yatabiliyosun ne uyuyabiliyosun ne nefes alabiliyosun mide desen zaten yanıyor içinde yer yok iki lokma yesen doluyosun bebek büyüdüğü için hareketleri de can yakıyor tüm bunların yanında bide benim şiddetli çatı acım var rahim ağzı kısa milyon tane ilaç iğne fitil kullanıyorum artık bıkmış vaziyetteyim bel ağrılarını hiç saymayım 34+4 olduk günler hızlı geçsin diye dua ediyorum