ElifUner ben 850 lerde öğrendim hamileliliğimi ortalama 5 hafta falandır dedi aile hekimim bende bu uygulamayı indirdim tam 8 haftaya yakın özel hastaneye gittim kalp atışını daha iyi duyayım aksilik yaşamayım git gelle uğraşmayım diye sanki içime doğmuş gibi , neyse 8 hafta da gittim 5+3 çıktı kese güzel sıkıntı yok geç döllenme gibş görünüyor dedi tamam dedim 1 hafta sonra tekrar gel dedi yine korktum 10 gün sonra gittim kalp atışını daha iyi duyarım dedim kese hala aynı boyutta gününde aynı ilerleme yok dedi kürtaj dedi . Tabi ilk gidişimde kahverengi lekemde vardı ikinci gidişime kadar iğne ve fitil kullandım hiç bi işe yaramadı rengi de kırmızıya dönünce kendi kendime düşüğü bekledim kestim aldığım ilaçları , geçen hafta pazartesi günü devlete gittim 4+3 çıkıyorsun dedi kanaman varsa kendi düşer dedi (değerim 6 binlerdeydi bu arada ) perşembe akşamı evde düşük yaptım parça kalmış dediler cumartesi günü kürtaj oldum hem düşüğün acısını çektim hem kürtajın rezilliğini gerçekten çok zormuş umarım sizin için herşey güzel ilerler 🌸