Busranur_mnts Çok çok geçmiş olsun amin Rabbim kimseye yaşatmasın ben çok şükür kendim hamile kalmıştım kese gelişmiyor bebek hiç oluşmuyor dediler lekede olunca öyle sonuçlandı, o sürecin stresi çok çok farklı inanırmısınız o lekelenmeyle düşük önleyici ilaçlar kullandığım sıra yüzüm görüntüm berbattı gebelik sonlanınca kendime geldim , Allah sağlıklı hayırlı evlatlar nasip etsin bekleyen isteyen herkese ❤️