Kızlar ya beta değerim 3 kat artışla başlamıştı şu an da da 2,5 kat artışla devam ediyor. Normalde 5.haftaya girmem lazım ve beta değerim 7644 çıktı bugün. Keseyi zor gördük çok küçüktü ve de bebek yoktu göremedik. Doktor çok da olumlu konuşmadı haftaya tekrar bakalım dedi. Gelişme olmazsa kürtaj diyor. Beta bu değerlerdeyken boş gebelik olma ihtimali var mı ya 🥺