staRmama Genelde sağlıksız gebeliklerde olur diyorlar…
Acınız çok taze. İnşallah geçecek. Çok fazla bağlanmadan gitmesi sizin için daha iyidir belki…
Fakat ben öyle bir kaybediş yaşadım ki, keşke benim de erken haftalarda kalbi dursaydı. Bana başından beri ilaç kullandırdılar. 6 defa düşük yapar gibi kanamam oldu. Keşke o zamanlarda düşseydi… 6. Ayımıza yeni girmiştik, ben 1 aydır çok iyiydim. Hiçbir şey yokken aniden aşırı kanamadan hastaneye kaldırıldım. Plasenta ayrılmış ve suyum gelmiş. Çok erken doğurmak zorunda kaldım. Maalesef doğduğunda yaşamıyordu. Ama tabi Allah her şeyi bizden daha iyi bilir.
Doğup bir kaç ay içinde kaybedenler var. Onlarınki daha da acı… Rabbim bir daha bize bu acıyı yaşatmasın. Sağlıklı evlatlarımızlq bu günlerimizi unutalım İnşallah. 🤲🏻🤲🏻