staRmama başınız sağolsun, çok üzüldüm, Allah sabır versin 😔 yorumlarda nedenini bilmemek daha zor yazmışsınız ya bence normal giden gebelikte durup dururken kalp durmaz mutlaka bir sebebi vardır ve aslında bence daha önce baktırmadıysanız trombofili paneli baktırabilirsiniz. Kalp durmaları genelde pıhtı atma sebebiyle de oluyor ve genetik yatkinliginiz varsa trombofili panelinde çıkıyor. Benim yengem 4 kere kalp durmasından bebeğini kaybetti ki ilk çocuğunda olmamış bir kızı var ama sonraki 4 taneyi kaybetti. Maalesef özellikle devlette ard arda düşük olmadan trombofili paneli bakmiyorlar sebepsiz diyip geçiyorlar çünkü pahali bir test. Ben özel bir laboratuvarda yaptırdım o yüzden. Bende de mutasyonlu gen çıktı zaten çok yaygınmış bizim toplumda. Yengeme de 4 düşük olunca devlette baktılar mecburen ve kan sulandirici kullanarak 2. Çocuğunu kucağına aldı o sekilde, tekrar başınız sağolsun, Allah sabır versin 🥺