staRmama başınız sağ olsun. Çok zor bir durum. Bende 22. Haftamda kaybettim bebeğimi. Çok zor bir durum. Çaresiz sancıyla doğurdum ben. Haftası küçük olduğu için yaşamadı. 😢 Eşim en büyük destekçim oldu. Birbirimize sarılarak ağlayarak birbirimizi teselli ettik. Rabbimin takdiri buymuş. Cennette bizi bekleyen meleklerimiz var. Onlar bize şefaatçi olacak inşallah öyle düşünün. Ne olursa olsun isyan etmeyin. 1.5 yıl sonra tekrar hamile kaldım ben. Dua edin bol bol. Rabbim yüreğinizi ferahlatsın inşallah. En kısa zamanda tekrar sağlıklı evlatlar nasip eylesin 🤲