Cennet kuşum bugün benden ayrıldı. Her şey o kadar hızlı ve kötü gelişti ki suan hastanedeyim. Bugün kontrolüm vardı doktor uzun uzun baktı 15+3 olmuştuk. Doktorun yüzünden bir terslik olduğunu anladım ama sandım ki yine kanama alanı var diyecek 😔 tıbbı sektere fk negatif dedi nasıl ya kalbi mi durmuş dedim evet kese şekli de bozulmuş yine de pazar gunune kadar bekleyelim dedi hiçbir yan etkim yoktu ya inanamıyorum hala 13 gün olmuş kalbi duralı 😭 inanamadım doktor doktor gezdik zaten burda imkan kısıtlı olan doktorlara gittim ve hepsi aynı şeyi söyledi son gittiğim surda bir kanama alanı varmış dedi önceki postumu hatırlarsınız. Siz siz olun profa bile güvenmeyin bana progestana gerek yok demişti eşim dava açmak istiyor bebeğim cennete gitti 😭 nolur dua edin bana çok kötüyüm kürtaj oldum bir gün içinde yaşadıklarımı aklım almıyor Allah’ım niye böyle oldu 😭 canım oğlum melek oğlum ahirete kaldı kavuşmamız 😭